donderdag 2 januari 2014

EquiJoy 2014

Het jaar van het paard volgens de Chinese astrologie... Wat moet ik daar aan toevoegen? Een uitstekend jaar om mijn voornemen van "meer paard en minder stress" in toe te passen.
Ik kan er dan ook alleen naar uitkijken en iedereen uitnodigen dit paardenjaar met ons te komen delen en te ervaren wat de verbinding met het paard en uiteindelijk met jezelf, je te bieden heeft.


Natuurlijk ga ik me dit jaar weer verder verdiepen in het Connected en het Centered Riding, maar daarnaast nemen dit jaar ook de equitherapie en het coachen met paarden  weer een grote plek in in mijn leven. Al vele jaren een grote passie en onlosmakelijk verbonden met EquiJoy.
Ik kijk er dan ook naar uit om al mijn passie, kennis en kunde in te zetten in de vele workshops, trainingen en individuele sessies die ik in dit "paardig" jaar ga bieden. Het leukste aspect is echter de samenwerking met mijn geliefde co-therapeuten/trainers.
Uit eigen ervaring weet ik hoe bijzonder het is om je te laten leiden door paarden en hun bijzondere manier van communiceren. Ik werk vanuit therapeutisch oogpunt graag met de MESS en laat het paard daarin naar boven halen wat er op dit moment het belangrijkste is in de betreffende situatie. Zijn het de mentale overtuigingen, de emoties die iemand parten kunnen spelen, onverklaarbare somatische klachten of is er een spirituele factor in het spel? Alle knopen en verstrengelingen uit de diepte naar boven toveren met behulp van mijn geliefde viervoeters en ze dan vervolgens weer in beweging te brengen, om ze uiteindelijk te zien oplossen of veranderen. Daarnaast werk ik als coach graag vanuit het bejegenen en met de dynamiek van verschillende systemen. Waar bevind jij je nu en waar wil je naar toe, maar als belangrijkste, hoe ga je daar, met behulp van het paard, komen? Geweldig en inspirerend werk om te doen!!


 
 
Of je nu 4 bent of 80... Je bent van harte welkom om de magie van het werken met onze paarden te komen ervaren, want "het mooiste dat je kunt worden is jezelf" en daarvoor gaan we op zoek naar de verbinding, "met het paard op ontdekkingstocht naar jezelf".
 
EquiJoy wenst iedereen dan ook een Dynamisch en Paardig 2014!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten